KVÄLL IN THE USA

Nu är det kväll här i New York. Skulle ha träffat en brasilianska som kom förra veckan, men hon har inte hört av sig så antar att det inte blir något idag.
Tog mig en promenad förut i värmen, så varmt här! Det var skönt och riktigt behövligt, så illa är det kanske inte men inbillar mig att jag blivit tjockare här!
Känner att jag måste ut lite nu, så tänkte åka till Stop&Shop, köpa med mig lite frukt och en cola..I know.. och åka till en park som man har en utsikt över City! Galet att sitta på en parkbänk och titta på New York!

Får bli en tidigkväll idag, var så sjukt trött idag bara för den ynka lilla timman tidigare jag gick upp så idag får jag lägga mig en tidigare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0