LATER IN OSLO

Då är nästan denna dag förbi. Jag har sökt jobb på 7 olika butiker idag; H&M x3, Bik Bok x2, Jack&Jones och Monki.
Jobbet på Monki är något som jag är riktigt sugen på. Ska även söka till ett lager jobb på H&M när jag fått en mailadress dit.
Fick lite panik förut, har nytt kort och glömde totalt av min kod! Nu när jag skulle knäcka den så hade jag bara ett sista försök kvar, and I did it! Knäckte den alltså så nu kommer jag ALDRIG glömma den igen, eller kortet någonstans!

Jag och Rasmus bor hos Patrik här i Oslo så snällt av honom. Nu har vi käkat varmamackor och ser på något program om UFOn, intressant....

Hoppas att får höra något från någon butik vore toppen! Imorgon ska jag fortsätta min jakt på jobb och får hålla alla tummar på att det leder till något positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0