MISSING

Hallå! Antar att det var någon slags strejk igår på min blogg, men nu verkar det vara som vanligt.
Sluta med att det blev lite shopping igår, så galet nöjd med mina inköp! Det blev en present till min lilla mamma som hon ska få när jag kommer hem, och en väst från Levi´s som jag är toknöjd med!

Nu leker jag med barnen, dom skakar loss kroppen till "Waka waka". Fint väder idag med så vi ska göra lunch som vi tar med ner till parken, hoppas vi kan sitta i solen idag...så jag får lite färg.

Saknar så otroligt mycket hem till Sverige idag, familjen, Rasmus och mina vänner!! Men snart är väntar över.





Västen är i typ "jeans skjorta material" Älskar den!





Presenten till mamma är ett armband, med en fin text på.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0