SALT

Efter jobbet drog jag några avsnitt av SATC, blev aldrig någon promenad..orkade helt enkelt inte faktiskt. Runt 19 tiden drog jag mig till Elin. Vi åkte till Starbuck och träffa lite andra Au Pairer.
Eftersom jag och Elin har blivit halvt professionella på att dra en bio bara si sådär så fick det bli så även ikväll.
Vi så Salt, den var bra! Älskar filmer när jag inte har någon aning vad som ska hända, vem som är ond, god osv. Tillskillnad från alla teenages flickmovies där man fattar att den nya bruden slutar upp men den "coola" killen som visar sig vara en mjukis...

På vägen hem nu så möttes jag av ett stort problem! Vägen jag alltid tar hem var avspärrad på en bro och jag hade ingen jävla aning hur fan jag skulle ta mig hem! Jag försökte hitta en väg men nja, det gick ju sådär bra..sluta upp på en Highway mot New York typ. Fick vända på första stället, tog mig till byggplatsen och leta efter någon att fråga. Hittade en trevlig polis som skratta lite åt mig när jag helt frustrerad inte kunde ta mig hem. Två höger svänger senare vi två trafikljus befann jag mig på min väg igen!

Hemma är jag nu och ska sova. Har sovmorgon imorgon, tack Gud! Börjar 15 och slutar när föräldrarna kommer hem så antar att jag ska lägga barnen. Typ laga mat, se film, nana, klart!!!
Så jag är en rätt sleten, men ändå nöjd flicka nu.

Godnatt USA, Godmorgon Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0