URSÄKTA!

Förlåt för bad up date men jag har inte haft lust för att "blogga" är inte direkt en passion för mig.
Jag har iallafall kommit hem till Sverige nu, kom hem i måndags. SKÖNT!! Så det har blivit lite tid för packa upp väskor och umgänge.
Idag har jag varit ute i Stenstorp hos mormor och morfar, alltid lika trevligt. Bjöds på god mat som alltid och mormor chocka mig med att visa vilken koll hon har på alla kändisar. "Han hade ju ihop det med henne, och hon bara slåss (Naomi Campbell) och dom har massa ungar (Brad&Angelina)" Antar att hon har för mycket fritid som pensionär ;)

Kolla lite på vad jag kan tänka mig att plugga med, hitta lite intressanta yrken men tror jag ska gå och prata med en syo på Lärcenter nästa vecka eller något.

Blir lugn kväll hemma hos mamma ikväll, äta, Idol antar jag fastjag kunde inte bry mig mindre, sen bara va.

PUSS



Söta morfar som alltid tar sig en lur efter maten



Lilla mormor!

Kommentarer
Postat av: jen

Hahhaha, nu vet jag vårt du fått däcken ifrån!!!!

2010-09-18 @ 09:52:02
URL: http://jennypalmenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0