LG F-ING H!!

JAAAAA!!!! Äntligen efter att det inte har hänt så mycket för varken mig eller Rasmus så har vi nu fått en lägenhet! VI var på visningen idag, senare skicka vi ett mail där vi skrev att dom vi skulle få den så tar vi den. Ca en timma senare ringer gubben upp och bara ger den till oss! TOPPEN!
Så, den 1 november så flyttar vi in! Nu ska jag bara lyckas får tag på ett jobb sen är allt bra. Rasmus vet inte när han får börja på sitt jobb, men han har fått ett, så det är bra.

Imorgon ska jag springa in till en butik som behövde personal och hoppas på det bästa. Har sökt ca 12000 jobb i veckan så någon måste väl vilja ha en blond svensk villig flicka!?




Favorit i repris bara för jag är så äckligt nöjd med håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0