SLEEPING BEAUTY

Ikväll så var jag, mamma, Nathalie och Emma i hennes och Crilles nya lägenhet och plocka lite. Mamma. jag och Rasmus drog hem till mamma. Vi drack lite vin/öl, käka popcorn kolla på dålig TV, försökte förutspå (?) om det är ett ord..vem som skulle gå vidare i Idol, typisk svensk fredagskväll..Rasmus gick upp, kom aldrig ner...mamma och jag satt kvar som sluta med lite nya familjehemligheter för mig, som jag visserligen tidigare anat som visade sig vara sanna, även några nya.. TREVLIG kväll.. sen kom Jörgen hem som varit på cup. Elljuscupen som är på kvällen, därav sitt namn, och sa " Vill ni fortsätta eran kväll kan ni väl sätta er upp" han var trött och TV-rummet är precis utanför deras sovrum, så mamma och jag avrunda våran kväll. Men den var BRA!

Dagens RUBRIK går till Ragge;

Rasmus är söt när han sover



På väg hem från Oslo



Right at this moment, han vakna för 2 sekunder för att slänga ut en snus på mitt golv...vilken man
Han skulla bara "göra" något upp och hamna i sängen...som sagt kom inte ner igen.. ;)



Denna bjuder jag på för att få alla på andra tankar, min "gravida" mage LÄCKER right ;) lagom blek och lönnfet

Nu snor jag en snus av Rasmus käcker en bärs såhär 00.58 och "surfar" runt på internet!

Ha en bra natt/kväll för mina läsare i USA...JENNY, kanske Elin och Sandra om ni två hittat hit ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: elinpelin

klart jag har hittat hit!1

2010-10-04 @ 03:40:16
URL: http://elingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0