BASKETBALL

Tack och lov så ringde Jeremy och räddade mig när jag tänkte åka ännu en sväng till Stop&Shop för att köpa en påse chips. Han undra om jag ville komma och kolla på "korpen"-finalen i basket. Sure, hade ju inte så mycket bättre saker för mig precis.
Matchen var mellan "The Irish vs. Team Flavaz" Åh jesus, det var nationalsång, en skön snubbe som gick runt planen och kommentera matchen, och borgmästaren av Mamaroneck var där.
Sköna smeknamn hade dom med: Mr. Muscle, Rock-steady, Cornbread, the Professor, False Alarm, och massa mer som jag inte kommer på just nu.
Men det var kul, min första hela basketmatch jag sett. Efter matchen åkte jag hem, ska börja 7 imorgon igen...sen är det HELG och Elin kommer hem!! Tror det blir en liten utgång i New York på lördag så det ska bli roligt.



Tycker jag är väldigt duktig nu med uppdatering och bilder, klapp på axeln!

Nu ska jag se SATC sen somna skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0