MORNING

God morgon USA, god eftermiddag Sverige!
Ja, jag la mig tidagre i sängen idag men somna inte tidgare för det, det var så förbannat varmt, trots AC!
Så idag är jag lika trött som igår...jobbigt.

Ska var lika varmt idag som igår, så det får bli en sväng till biblioteket med barnen. Så svalt med acn där, sen ville dom springa i vattenspridaren så det ska dom få göra. Hoppas jag kan få mig lite sol samtidigt då ;)

Ha en bra dag, hoppas det blir en dag med några uppdateringar.



Haha tänkte ta en bild när man ler och tittar fint i kameran, men det fick bli denna istället.
Måste ha kommit åt knappen för jag är inte med på denna, men det är mitt rätta jag: NAGELBITAREN!
Måste sluta med denna fula ovana men klarar inte! Help me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0