OVANLIG MORGON

Godmorgon! Sitter nu vardagsrummet och väntar på att barnen ska vakna. Med det är en sådan konstig känsla just nu, Host-pappan brukar alltid vara hemma och gå precis när jag början, inte idag. En grind som dom har framför trappan brukar alltid vara borta, för pappan har gått upp och flyttat den, menn inte idag. Det är ovanligt tyst.. Vet inte om dom kanske har varit så mänskliga att dom har försovit sig? Vågar liksom inte knacka på deras dörr heller ;)

Idag ska det tydlige vara lite mindre bra väder, för det är någon orkan utanför kusten som härjar, typiskt nu när det är helg med!

Längtar hem till min säng, mitt hus, min familj, min Rasmus, mina vänner! Men nu räknar jag bara ner dagarna!!

Ikväll blir det nog att jag drar till Larchmont/Mamaroneck, får se sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0