TRÖTTEST TÖS

Jag är helt slut! Idag var vi som sagt i Mahopac och vi var ute med båten i ca 5 timmar. Kanonväder har det varit vilket har resulterat i en läcker bränna på bröstet, armarna och i ansiktet. Vet inte, men magen och benen ville inte riktigt vara med och sola idag. Wakeboard och kneeboard har stått på schemat idag. AJ mina armar nu, fast det börjar släppa lite nu.
Kom hem runt 17 tiden och då var jag trött, men efter kvällsmaten och ett skypesamtal med Rasmus så drog jag ut på en promenad iallafall. Så ja, nu är jag redo för att sova 21.22 på kvällen, rekord?!

Får bli något avsnitt av SATC så kommer jag somna som ett barn.



Se mitt fina kort jag har gjort! PUSS pojkvän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0