CARRY ON

Idag börjar jag kl. 15, familjen är fortfarande inte hemma än så hinner skriva några rader.
Sov till 10.30 vilket var skönt. Pratade med pappa och Rasmus på skype. Efter det tog jag mig en promenad på en timma, en dusch seda drog jag till TJ.Maxx och köpte mig en carry-on bag.
Behöver ett större handbagage än en ryggsäck för att försöka minska övervikten.
En av tjejerna som flög med mig, Jasmine hade 5kg övervikt till USA, kosta henne 1000kr! För mina 400kr fick jag ta med mig ett extra bagage på 23/24kg minns inte. SJUKT DYRT!!!

Den var billig och bra, rymlig och härlig färg!

Anledningen till att jag jobbarkväll är för att pappan är ledig från jobbet, sedan är det en Judisk helgdag typ nyår för dom, så har dragot slutsatsen att dom ska typ ut på middag för pappan är judisk.
Tänkte ta med barnen på middag ute ikväll eller om vi går ut för en glass. Blir nog bra.

Imorgon är jag ledig! Familjen ska till Ohio på bröllop så dom ska iväg ca 5 för att flyga. GÖTT!

Hörs senare!



Den är läcker mint-grön i färgen. 39.99 $ som hittat!



Blev även ett par hörlurar så jag kan kolla på film/serier under mina 8h 25min i Frankfurt utan att störa någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0